Emo Boy

Emo Boy

پستچی...

 

 

 

 

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خونه مون رو عوض کنم

یا پستچی رو.....

تو که هرروز برام نامه مینویسی........

                                         مگه نه؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi1010
ساعت2:51---26 شهريور 1391
veblaget kheyli ali bod dadash

کلــــــــبه تنهـــــــــــــــــــــــایی
ساعت10:15---8 ارديبهشت 1391
بايدازعشق بسازم غزلى قابل تو،،غزلى ناب و صميمانه به وزن دل تو،،دلى ازجنس بهار است كه تقديم تو باد،،سبز باشي و دلت خانه ى پایيز مباد..


حدیث
ساعت15:33---22 اسفند 1390
عای بود لینکت کردم

نیلوفر
ساعت10:48---9 آذر 1390
مسعود می دونی چی شد؟
من 2 تا پست ثابتتو دیدم فکر کردم اپ نکردی
نه بابا فعالی من اشتباه می کردم


نیلوفر
ساعت18:09---30 آبان 1390
سلام داداشی خوبی؟
بیا بهم سر بزن نکنه قهر کردی نمیای؟


نیلوفر
ساعت12:24---29 آبان 1390
اگر خدا آرزویی را در دلت انداخت بدان که توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است

اشک شقایق
ساعت15:17---22 آبان 1390
صبر کن عشق زمین گیر شود بعدبرو
یا دل از دیدن تو سیر شود بعد برو

سلام خوشحال میشم بهم سر بزنی


نیلوفر
ساعت11:07---22 آبان 1390
این روزها من خدای سکـــوت شده ام
خفقان گرفته ام...
تا آرامش اهالی دنیا خط خطی نشود...
مرسی از اینکه بهم سر می زنی داداش مسعود


نیلوفر
ساعت18:35---21 آبان 1390
من اناری میکنم دانه
و به دل میگویم...
کاش مردم دانه های دلشان پیدا بود...
می پرد در چشمم آب انار...
اشک میریزم


نیلوفر
ساعت12:08---18 آبان 1390
این جملت خیییییییلی دلنشین بود...
خیییییییییلی خوشم اومد...
آدم باید اعتماد به نفس داشته باشه دیگه مثل من و شما.....


انا
ساعت0:18---14 مهر 1390
اقا مسعود وبت عالیه اومدم مهمونی نمی خواین به جای پزیرایی به اسم وبم بلینکینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: شنبه 26 شهريور 1386برچسب:پسچی,نامه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM